Auctionet.com
  • Hjälp
  • Sälja
  • Skapa konto
  • Logga in
  • Hjälp
  • Sälja
  • Skapa konto
  • Logga in
  • Alla avslutade föremål
  • /
  • Connoisseur Bokauktioner
  • /
  • Böcker, Kartor & Handskrifter
  • /
390992. WEZÄTA. Wezätas lättlästa typer.
Connoisseur Bokauktioner
« Tillbaka till föremålet

Sidfotsnavigation

Hjälp och kontakt

  • Kontakta support
  • Alla auktionshus
  • Betalningsalternativ
  • Vi skickar med
  • Sociala medier

Auctionet

  • Om Auctionet
  • Press
  • Lediga jobb
  • Anslut ditt auktionshus
  • Auctionets garanti

Mer från Auctionet

  • Auctionet Magazine
  • Auctionet-appen
  • Auctionet Academy
  • Konstnärer och formgivare
  • Teman och slagauktioner
  • Användarvillkor
  • Integritetspolicy
  • Företagsinfo
  • Cookie-inställningar
© 2011-2026 Auctionet.com

Vi använder cookies

Vissa cookies är nödvändiga för att använda tjänsten. De cookies som du kan hantera själv används till:

  • Anpassa innehåll och funktioner för dig utifrån hur du använder webbplatsen.
  • Utveckla och förbättra Auctionet.
  • Marknadsföra nyheter och innehåll till dig på externa webbplatser.

Du kan läsa mer i vår integritetspolicy.

Cookie-inställningar

Här är dom olika typerna av cookies som används på Auctionet.com, med en beskrivning om vad dom gör. Du kan välja vilka typer av cookies du ger medgivande till.

Du kan läsa mer i vår integritetspolicy.

Alltid aktiva

Dessa cookies är nödvändiga för att Auctionet ska fungera korrekt.

Användarsession

Auctionet sparar information för att identifiera dig under ditt besök. Detta används till exempel för att hålla dig inloggad.

Medgivande för cookies

Auctionet sparar dina aktuella inställningar för cookies.

AvPå

Cookies som används för att anpassa innehåll och funktioner på Auctionet.

Besökta föremål

Auctionet sparar din besökshistorik så att du enkelt kan hitta tillbaka till föremål du har besökt.

Språk och valuta

Auctionet sparar information om vilket språk och vilken valuta som ska användas.

AvPå

Dessa cookies används för att utveckla och förbättra Auctionet genom att samla in statistik.

Statistik

Auctionet analyserar användarbeteenden för att förbättra tjänsten.

Tester

Auctionet testar regelbundet nya funktioner och förbättringar.

AvPå

Dessa cookies används för att visa relevant innehåll på andra webbplatser.

Kampanjer

Auctionet analyserar hur du använder tjänsten för att kunna tipsa dig om relevant innehåll på andra webbplatser.