WEZÄTA. Wezätas lättlästa typer.

Auktionen är avslutad, men kanske gillar du följande föremål?

 

Bilder

WEZÄTA. Wezätas lättlästa typer.
390992. WEZÄTA. Wezätas lättlästa typer.

Beskrivning

Wald. Zachrissons boktryckeri, Göteborg. 1924. Monterat frontporträtt, (4) fölt av 95 blad paginerade och tryckta på recto-sidan. Avslutande avdelning med provsidor ur tryckta arbeten omfattande 44 blad, tryckta på recto-sidan. 4:o (31,5x24 cm). Förlagets dekorerade klotband.Tryckt delvis i färg och på handgjort papper. Numrerad upplaga, detta ex bär nr 578.

Konditionsrapport

Nött rygg och med småskador vid huvud och fot. Hörnstötningar.

Följerätt

Nej

Har du något liknande att sälja? Gör en kostnadsfri värdering!

Budgivning

Laddar…
Har du något liknande att sälja?
Gör en kostnadsfri värdering!
390992. WEZÄTA. Wezätas lättlästa typer.

Beskrivning

Wald. Zachrissons boktryckeri, Göteborg. 1924. Monterat frontporträtt, (4) fölt av 95 blad paginerade och tryckta på recto-sidan. Avslutande avdelning med provsidor ur tryckta arbeten omfattande 44 blad, tryckta på recto-sidan. 4:o (31,5x24 cm). Förlagets dekorerade klotband.Tryckt delvis i färg och på handgjort papper. Numrerad upplaga, detta ex bär nr 578.

Konditionsrapport

Nött rygg och med småskador vid huvud och fot. Hörnstötningar.

Följerätt

Nej

Har du något liknande att sälja? Gör en kostnadsfri värdering!

Detaljer

Antal besök: 1 050